گپ تحقیق در عملیات

گپ تحقیق در عملیات، نشستی علمی-دانشجویی است که هر هفته بر پایه موضوعات تحقیق در عملیات برگزار ‌می‌شود. هدف عمده این گپ، فراگیری و گفتگوی صمیمانه علمی در سطح دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی است.

کلمات کلیدی

گپ تحقیق در عملیات چیست؟

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰ ب.ظ

گپ تحقیق در عملیات یک نشست علمی دانشجویی است که هر هفته در دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم ریاضی، برگزار می‌شود. هدف اصلی از این نشست‌ها بحث و تبادل نظر میان دانشجویان و اساتید علاقمند به تحقیق در عملیات برای ارتقا سطح دانش افراد و آشنایی با موضوعات روز این علم می‌باشد.

در ادامه تیم اجرایی گپ، تصمیم به برگزاری نشست‌هایی با عنوان گپ کامپیوتر گرفت که در آن مباحث مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و به صورت خاص با رویکرد کاربردهای ریاضی آن مورد بررسی قرار گرفتند.

وبلاگ گپ تحقیق در عملیات تلاش دارد مکانی باشد برای ارائه اخبار گپ و همچنین اخبار مهم مرتبط با تحقیق در عملیات از سراسر جهان را گردآوری کند و در اختیار علاقمندان قرار دهد.

همچنین بانک مقالاتی که به طور مستمر در حال بروزرسانی است، می‌تواند منبع خوبی برای مطالعه بیشتر در این حوزه از دانش باشد.

اگر شما هم تمایل به شرکت در گپ و دریافت آگهی آن در ایمیل خود دارید یک ایمیل با عنوان «مرا ثبت‌نام کن» به نشانی ordiscussion@gmail.com ارسال نمایید.

  • آروین فیروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی